pn-iena
Study
Belajar Menulis ABC dan mengenal objek melalui pembelajaran di internet. Kebetulan jumpa website ni, so tadi marissa praktikan lah. First kita tunjukkan dulu cara bagaimana nak guna 'mouse' dan klik pada gambar tersebut supaya dapat mendengar sound nama objek itu.
Alamdulillah marissa cepat tangkap bagaimana untuk menguasai mouse tersebut serta mengendalikan cara penggunaannya. Untuk ABC dia belum pandai lagi menggunakan mouse cara untuk menulis dengan kaedah yg tepat dan betul dengan menggunakan mouse. Dia hanya pandai mengawal mouse untuk di tujukan pada objek tersebut dan mengklik sahaja. Vitamin time
Sambil2 study tu dok kunyah vitamin dua biji. Pastu lapar makan nasi sikit. Lepastu makan telor rebus pulak. Kuat makan betul marissa sekarang ni. Syukur alhamdulillah.
Playstation time
Habis jer study tadi terus nak main game kegemarannya kereta 'Gran Turismo 2' the real driving simulator dan Dance 'Dance II performance'. Yang kereta tu dia tak pandai kawal lagi sebenarnya. Takat game dance tu pandai dia main, pilih lagu dan start. Biasa dia tengok apa kita buat then dia ikutlah.




Lilypie 3rd Birthday Ticker

Note: umur marissa -->2 tahun 7 bulan 2 minggu & 3 hari semasa aktiviti ini dijalankan iaitu hari ini 28 may 07
0 Responses