pn-iena
Kejuruteraan Awam merupakan bidang yang mak ucu marissa akan melanjutkan perlajarannya di Sek. Men. Teknik Batu Pahat, Johor. Diantara subject wajid yang perlu diambil Subject Teras & Elektif iaitu Fizik, Kimia, Lukisan Kejuruteraan, Matematik Tambahan, Pengajian Kejuruteraan Awam.

Ketibaan kami di jb pada hari sabtu yang lalu dpt melihat sendiri betapa sibuknya mak ucu marissa membuat persiapan terakhir utk meneruskan perjuangannya dalam dunia baru yg akan ditempuhinya. Permohonan memalui online utk menceburi bidang yang diimpikan telah menjadi kenyataan dan betul2 merialisasikan impiannya apabila rezeki telah menyebelahinya bersama bestfriendnyer.

Syukur Alhamdulillah walaupun result PMR yang lalu tidak memungkinkan dia mendapat score A utk kesemua subject yang diambil di sek. men. namun itu tidak menjadi halangan utk memberikan dia terus berjaya. Kemesraan Marissa bersama mk ucunya walaupun dlm masa yang singkat itu amat berharga dan bermakna, kerana kami terpaksa pulang terlebih dahulu.

Hari ini (isnin 29 january) merupakan pertama kali mak ucu marissa menjejakkan kaki ke dunia barunya dan merupakan hari pendaftaran bagi student2 baru bg memulakan perjuangan dlm bidang yang diceburi. Buat yang terbaik dan semoga berjaya! buktikan anak malaysia boleh!!
0 Responses