pn-iena
Marissa tiba2 datang cium pipi aku, kuat dan boleh tahan lama pulak tu, siap bunyi "muahhhh!!!". Kenapa? aku sendiri tak tahu kenapa. Tiba2 saja dia cium, tu yang tersentuh hati aku (Oooo so sweet!). Jarang dan sukar nak dapat ciuman daripada marissa sendiri. Kalau kita suruh dia cium dia buat saja, Tapi yang ini lain, dia sendiri yang nak cium tak payah kita suruh2 dia. Pelik? ntah pelik ke tidak, macam pelik sebabnya susah betul nak jelaskan. Hanya yang dah ada anak akan faham bila menghadapi situasi bergini.
Perasaan aku? memang seronok, gembira sangat dan amat2 terharu. Dia yang masih kecil pandai menghargai mommy nya. Sangat2 terharu..(serius terharu). Dia cium sambil melemparkan senyuman yang manis sekali. Kemudian dia baring dipangkuan aku. Kemudian dia tunjuk nak tuttt...Opsss pandai nyeee...ambik hati mommy dia then baru mintak tutttt....ahaks ahaks ahaks..tepuk amai2..
0 Responses