pn-iena
Marissa ku sayang..nakal!
Kisah malam semalam
Adui penat melayan karenah marissa sekarang ni. Sejak2 nak masuk 2 tahun ni bertambah-tambah nakal dia. Semalam(kul12 mlm) dia buat hal. Kitaorang tidur dia dok gasak main sorang2. Bila aku terjaga, abis peanut butter dia sapu kat dinding, kerusi,bakul..jenuh aku nak bersihkan semula. Aku tak marah dia, cool lah konon..sabar je. Bila tengok aku tak marah atau tegur dia, mula lah dia nak buat sekali lagi. Kali ni memang aku marah, habis kotor baju dia. Biasalah dia mula buat muka manja dia tu, sedih semacam. Aku buka peti ambik askrim dok makan bersama dia. Suka sangat dia. Lagi pun dah malam, tak elok bising2 menganggu jiran nak tidur je. Makan aiskrim? Eheh tu la pasal tansion kot, tu yang dok bedal. Malas nak pikir.
kisah siang semalam
Berebut pen dan kertas? bayangkan kitaorang berebut pen dan kertas. Agak kelakar? lawak ker? tak jugak, sebabnya memang waktu tu aku nak guna sangat, baru nak tulis dia rampas, dia nak tulis aku rampas..last2 aku mengalah. dia pujuk aku? siapa dia? Lor dengan anak kesayangan aku marissa lah ni. Aku bg kertas lain dia tak nak, dia nak yg aku pakai gak. Manalah tak hangin. Dia datang dekat, aku jauhkan diri, dia dtg pujuk lagi, aku merajuk lagi, last2 dia merajuk aku lak kena pujuk. Ehehehe pandai betul anak aku ni.
0 Responses