pn-iena


Kepada teman2 shbt handai yang sibuk mencari ke mana menghilangnya aku pada FEB07 kompem nak tau sgt mana aku bertapa. Nak dijadikan cerita aku bertapa di Hospital Putrajaya selama seminggu lah before tu stay kat Hospital Medical Center Selangor utk ujian darah seketika itu aku kena posting ke HPutrajaya reasonnya tak cukup darah hp tu. Pelik tapi benar aku kena denggi, cukup lah tak nak masuk wad seksa nya masuk air sehari lebih kurang 5botol. Sehari 3kali ambik darah aku ni, lebam2 tangan aku dibuatnya. Before tu aku seram sejuk, sakit otot, sakit tulang belakang, sakit perut yang teramat, muntah2, fuh susut badan dibuatnya. Sempat gak gi klinik biasa igt kan demam kus kus biasa2 saja, doktor pesan 2 hari tak baik jugak kena buat ujian darah kat hospital kerajaan terus. Last2 pi klinik kerajaan kat situ lah ujian dilakukan then aku suspek denggi, glurp! betul ker macam mimpi.

Terpaksa berpisah dengan Marissa!
Hok alor malam tak dapat tdo asyik ingatkan baby aku ni bukan ayahnya yer! Serupa lah ngan baby aku ni malam terjaga cari mommy dia, dok menangis kesian ayahnya terpaksa bersengkang mata. Siang dapat lah kitaorang bersua, tiba malam terpisah kembali. Huh sedihnya bila berjauhan hanya tuhan jer tau.

Berehat di KB & Genting Highland!

Akhirnya setelah kuar dari wad hospital putrajaya (seminggu bertapa) aku trus naik flight ke KB (seminggu)bercuti di sana. Masa nak balik KL (naik kereta)tu singgah ke Genting
(1mlm 2 hari) sempat tdo di sana (hotel sri malaysia) kebetulan ada org tu meeting di sana, cuma tak sempat nak meronda atau merendek eheh. Hujan tiba2 lebat kat genting waktu tu, so kitaorang blah jer lah takkan nak naik atas gak. kat skyway kompemm ramai orang, almaklumlah hari weekend. Sejuk banget kat sana..dari hotel sri malaysia nak naik puncak genting (tmpt main2) lagi 8km naik kereta. Dengan hati tak best(sedih lah konon) pi blah KL.
0 Responses