pn-iena

1. Bekas kekasih saya adalah : mickey mouse disney japan.. from hubby time couple dulu..sekarang hak milik kekal anak2 ehehehe


2. Saya sedang mendengar : suara anak2 dok bermain


3. Mungkin saya patut : pi holiday lagi hehehe


4. Saya suka : blog saya..semua ada “ time will pass, but happy memories are forever”


5. Sahabat-sahabat baik saya : Nokia N73.. maxis broadbad


6. Saya tak paham : kalau org suka tiru gaya kita… rasa cam hmmm aaaaaaaa no komen


7. Saya kehilangan : Memories zaman bersama arwah nenek


8. Ramai yang berkata : anak2 ko cute arr.. ikut siapa lah ni ek..


9. Makna nama saya : sama dengan nama anak Tun Dr. Mahathir


10. Cinta itu adalah : anak2 kami


11. Di suatu tempat, seseorang sedang : memanjat sofa(fadli) dan bermain hset nokia n73 (marissa)


12. Saya akan cuba : memperbaiki kelemahan diri


13. Ayat selamanya membawa maksud : infinity


14. Telefon bimbit saya : cikai saja… tapi byk berjasa


15. Bila saya terjaga dari tidur : tengok fadli memegang erat tangan kakak dia yg sama2 masih terlena dibuai mimpi


16. Saya paling meluat bila : dia sangka dia 'lebih baik' dr org yg 'kurang baik..' sedangkan allah boleh terbalikan bila2 masa sj


17. Pesta/Parti adalah : entah tak pernah buat


18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah : kucing


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : zaman kanak2


20. Hari ni : masih dibulan ramadhan


21. Malam ini saya akan : tidur awal kot


22. Esok pula saya akan : bangun awal


23. Saya betul-betul inginkan : aiskrim coklat yummy!


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : okay jer ahahahah…


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : beli2 pastu blah.. eheheh


26. Makanan Barat atau Jepun : apa2 aja layan


27. Bilik yg terang atau gelap : suram2 romantik


28. Ayat terakhir anda katakan pada seseorang? sayang sikit!


29. Siapa yang anda nak Tag? To All my followers and bloglist..




Lovely ps: tiada paksaan sekadar suka2 sj......

12 Responses
  1. tenkiu akak...sudi wat tag yg panjang itu....hehehe :p


  2. pn-iena Says:

    QuEeN Of 2 Heroes

    Ahah..sama2 kasih..
    tu ler ada kesempatan terus buat...takut tunda2 tak terbuat lak nanti...heheheh =)


  3. Anonymous Says:

    Salam semua.

    Anda dijemput untuk menyertai Komuniti Blogger kami secara percuma. Berkenalan dengan blogger dari serata pelusuk dunia dan promosikan blog anda di IMCurtain.com


  4. bagus2x tiada paksaan. nnti2 kalo tul2 free n rajin kite wat ee.. skrg dh banyak berhutang tag ni..huhu..
    *Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir & Batin


  5. pn-iena Says:

    IMCurtain

    Wsalam....

    Terim kasih singgah sini.. insya'allah....


  6. pn-iena Says:

    mamalieyna

    a'ah tiada paksaan semata2.. hehehe Orait free2 buat lah ya!..=)

    SELAMT HARI RAYA
    MAAF ZAHIR BATIN........


  7. Says:

    selamat meneruskan ibadah berpuasa kak...ni mesti soping sakan nih

    hehehhe..maaf lama tak singgah di sini......kebizian melampau2....

    (T_T)


  8. pn-iena Says:

    ♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠

    sama juga ya yanie!... arr xder lah shoping utk budak2 jer buat raya... hehehe...

    patutlah sepi tanpa khbr berita bz ek..cian dia... takper nati cuti panjang raya ya!..


  9. Says:

    kak.....

    bila nak sebut perkataan " sayang sikit!" kat yanie?


    hahahhahhahha


  10. pn-iena Says:

    ♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠

    uiks! wa wa wa tak boleh ni khas utk org tertentu jerk... bila kita sebut sayang sikit! so dia kena kiss pp kita..alalalalla nak ke? hihihihihi


  11. chekdenoor Says:

    Salam,

    Selamat hari raya dan maaf jika ada bahasa chekdee yang menyinggong perasaan. Semuga di hari yang mulia ini, kita semua akan bergembira dan happy disamping keluarga tercinta.


  12. pn-iena Says:

    chekdenoor

    Wsalam...

    Selamat hari raya
    maaf zahir batin..

    saya pun sama juga ya chekdee..
    moga raya thn ni lebih byk mendapat keberkatan..amin