pn-iena
Aduhai kesiannya anak kesayangan aku sorang ni tak pasal2 terhantok kuat dahinya kat dinding... siap terpelanting tu. hampeh dah lah badn kecik sekali terhantok hahhh..melalak kuat nangis voleum berapa pun tak tau dah.. ini semua disebabkan fobia teramat sangat dengan bunyi-bunyian mesin yang teramat kuat kat belakang umah aku ni. Sebab jiran sebelah ni tengah renovet umah. huhhhh... hangin semacam lak aku tak pasal2 jadi gini.

Kesian betul marissa dahinya benjol skit biru lak tu. Tadi cepat2 buh tuam ngan air panas tu. buat 2 kali dah..tengok kebah skit bengkak tu. Sekarang ni marissa tdo dah... sakit bebenor tu. Huuuhhhhhh hati panasss ni still memekak lagik bunyi bising kat belakang tu... perhhhh hanginn...

Aku siap call laki aku tu...habak lah kan apa yg berlaku..report jangan tak report kang apa2 hal kita lak yang disalahkan. Marissa lak asyik melalak sambil panggil "aiyahhh...aiyahhh..." ngadu ngan ayah dia lah tu..sakit wehh.. Laki aku call tengahri saja tanya khbor..nak ambik halfday lak..tapi memandangkan marissa dah ok so tak jadi la kan...cuma ptg ni dia balik awal lah skit..
0 Responses